NOTÍCIES

Ja tenim guanyadors del Concurs Fotogràfic del Grup de Promoció de la Salut

La foto de Laura Albert, guanyadora del segon concurs de Promoció de la Salut

La farmacèutica Laura Albert Pagès ha estat la guanyadora del concurs fotogràfic del Grup de Promoció de la Salut que organitzava, conjuntament, el Col·legi de Metges i el Col·legi de Farmacèutics de Girona. La seva fotografia, que mostra un paisatge nevat de muntanya, ha estat l’escollida per endur-se un val de regal valorat en 150 euros per gastar en una botiga de productes ecològics i de proximitat.

A part de la fotografia guanyadora, el jurat del concurs ha escollit 11 fotografies més per, juntament amb l’escollida, il·lustrar els 12 mesos de l’any del calendari 2019 que ha editat el Grup de Promoció de la Salut, per quart any consecutiu.

La resta de guanyadors han estat: Xavier Álvarez,Aurèlia Sans, Teresa Mir,Cristina Ramió, Joan Casella, Ariadna Planas,Alba Rodríguez, Xènia Planas i Maria Arumí.

Totes les fotografies presentades al concurs havien de respondre a la pregunta “Què et genera salut?”, que és el tema escollit pel calendari 2019 i que vol posar de manifest els actius que té cadascú de nosaltres. Aquest concurs anava dirigit als professionals col·legiats al Col·legi de Metges i al Col·legi de Farmacèutics de Girona.

Concurs previ per la portada del calendari

Per escollir la portada del calendari 2019, el Grup de Promoció de la Salut, va posar en marxa un altre concurs a Facebook, obert a tothom. La imatge guanyadora, que també havia de respondre a “Què et genera salut?” va ser “La salut neix de la terra. Tots som granets de sorra”, de Conxita Velasco. Es va endur un bateig astronòmic per a dos adults i dos nens a l’Observatori Astronòmic d’Albanyà.

Mira totes les fotografies guanyadores que formaran part del calendari 2019 a continuació: